Annuleringsvoorwaarden per 1 mei 2020:

Wij begrijpen dat u veel vragen heeft. Wat gebeurd er als uw vakantie niet kan doorgaan of dat u het niet verstandig vindt om op vakantie te gaan. U wil zeker geen geld verliezen indien van overheidswege reizen niet wordt aangemoedigd. Toch wil u een vakantie boeken en niet te ver weg gaan, omdat u mogelijk ook thuis gewenst bent. Allemaal onzekerheden die u zelf niet kan beïnvloeden. Met onze Flex-Corona omboekgarantie tonen wij ons begrip voor al uw twijfels.

Aparthotel Ons Epen is gewoon open weliswaar met enkele aanpassingen.

Flex-Corona omboekgarantie

Voor nieuwe boekingen biedt Aparthotel Ons Epen een Corona omboekgarantie aan.

Mocht u niet willen of kunnen verblijven door de Coronacrisis, dan kunt u tot 30 september 2020 gratis omboeken naar een later verblijf in 2020 of 2021!

We begrijpen dat u hier vragen over heeft en willen dit daarom nader toelichten.

1. Wat bedoelen we met Flex?

Met Flex bedoelen we dat u bij boeking de totale kosten exclusief gemeentelijke heffingen betaald. Doorgaans is het Flex-tarief het goedkoopst denkbare tarief.

2. Tot wanneer is annulering met behoud van voucher mogelijk?

Tot 3 dagen voor aankomstdatum kunt u de boeking annuleren en aanspraak maken op de Flex-Corona voucher. Bij annulering binnen 3 dagen, zijn de standaard annulerings-voorwaarden van toepassing.

3. Wat is een voucher?

Een voucher is een tegoedbon die wij u digitaal toesturen en waarmee je een nieuwe boeking kunt maken.

4. Is deze voucher overdraagbaar?

Deze voucher is overdraagbaar aan familie of bekenden. We hebben dan wel een schriftelijk toestemming nodig van diegene die de voucher overdraagt. Hiervoor dient altijd eerst telefonisch contact opgenomen te worden met Ons Epen.

5. Wat is de vervaldatum van deze voucher?

De voucher is geldig tot 1 jaar na de aankomstdatum van de originele boeking.

6. Wat als de nieuwe boeking goedkoper of duurder uitvalt dan de waarde van de voucher?

Is de nieuwe boeking goedkoper, dan krijgt u van het restbedrag een tegoedbon voor een volgende keer. Als de nieuwe boeking meer kost dan het bedrag op uw voucher, zal u gevraagd worden het verschil bij te betalen.

7. Wat als de reismogelijkheden na 30 september nog niet optimaal zijn?

We richten ons naar de adviezen van de RIVM en de maatregelen die de Veiligheidsregio Zuid Limburg ons opleggen. Indien de mogelijkheden te beperkt zijn na 30 september zullen we contact opnemen, alle reserveringen worden door ons nauwlettend in de gaten gehouden.

8. Wat is nog meer belangrijk om te weten?

Uw originele reservering moet u goed bewaren. Deze is maatgevend voor de waarde van de voucher.

9. Heb ik echt een creditcard nodig om van deze regeling gebruik te maken?

Indien u geen Credit-Card bezit, mag u ons gewoon even bellen. We vinden dan wel samen een oplossing.

10. Gelden deze voorwaarden ook voor boekingen via boekingskanalen?

Nee, de voucher is alleen geldig voor boekingen gemaakt direct via Ons Epen.

Standaard annulerings-voorwaarden voor reserveringen bij Ons Epen

  • Tussen 7 en 14 dagen vóór aankomst: 30%
  • Tussen 1 dagen en 7 dagen vóór aankomst: 60%
  • Binnen 24 uur vóór aankomst: 100%


Niet alleen uw veiligheid staat voorop, maar ook de verdiende vakantiebeleving!